5. tammikuuta 2014

ikanaide

  
 
 
 
 
 
 
*  *  *  *
 
moikka ~
 juu, eli oon ollut jo kauan tyytymätön tohon Kimin peruukkiin, oikeestaan siitä asti kun sen tilasin. olin jo miettiny uuden tilaamista, mut just nyt rahaa ei sille riittäis.. aloin sit huviksee kääntelee ja vääntelee sitä (minkä tein sen edellisenki peruukin kanssa . - .) ja nyt se miellyttää ainakin mun silmää ! :3 leikkelen sitä viel varmaan lyhyemmäks ja tälleen.. mut nyt on taas uutta intoo kuvata ku oon neitiin tyytyväisempi ~
 
pitäs kans tilata uusia vaatteita näille, ehkä joskus tulevaisuudessa.. en siis oo nukkeihin sijottanu oikeestaan yhtään lähiaikoina, mut ehkä seki aika koittaa vielä ;  ;
ja laatu kuvissa on aivan päätähuimaavanmahtava - . -
 
joululomani tiivistettynä
 
ja vielä hyvää alkanutta vuotta kaikille (´∀ ')/ ~

13 kommenttia:

  1. Ihana idea kuvissa :3 Neitokainen on ihanan rokahtava ja peruukin vääntely kyllä teki pikkuisesta supersuloisen! ♥

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus ja upeita kuvia oot räpsinyt! Toi peruukki näyttää hyvältä tolleen :3

    VastaaPoista
  3. Kivoja kuvia :) Ja toi peruukki on tosi kiva tollein :)

    VastaaPoista
  4. Tosi upeita kuvia jälleen <3

    VastaaPoista
  5. Ittekki oon tehy ton tyylisen kuvasarjan joskus vuos sitte, Dalilla,rokki vaatteet päällä,punanen kitara ja tommonen mustavalkonen tausta :D Käy kattoo yks kuva siitä,rullaa vaan vähän alemmas niitä kuvia nii löydät sen :D

    http://virvannukkeilut.blogspot.fi/2013/12/luukku-16.html

    VastaaPoista
  6. Nättejä kuvia taas, ja tuo peruukki näyttää hyvältä noin, kun se on lyhyempi toiselta puolelta. :3 Sopii Kimille hyvin!

    VastaaPoista
  7. Aaaaw, ompa kim söpö noin. Nerokas toi peruukin uusi ilme, tyksin.

    VastaaPoista
  8. Ihana Kim! <3
    T. Sipsi ja Bilbo (uusi pullippini joka on ensimmäinenkin)

    VastaaPoista
  9. Aww, tosi ihania kuvia♥Kim on tosi söpö ja tuo sen peruukki on tosi kiva tolleen : 3 Noi Kimin kengät on niin ihanat * - *

    minunsuloisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  10. Eikäääähhh <3 Naaaw vast nyt huomasin että oot postannu ja sanoit mulle että et oo postannu ;;;;;;;;;;;;;;; Muut awww ihana postaus, mä niin pidän näistääää :333 Koska aaaaw kimmmmm rtoi hiustyyli sopii sille niin julmetun hyvin ja siihe on tottunu ni se on aivan taivaallinen uhhh * o * Aanteeks etten kommentoinu aikasemmin :ccc Oon hirveee ~ Muttt naaw ja jumaloin tota ihanaa pikkusta kitaraaaa :3333 ;; Kuolauuus mut postaa piannn<3

    VastaaPoista

kommentoithan? ;3 ♥